1-jarig jubileum Notaris Kesho

1-jarig jubileum Notaris Kesho

Precies één jaar geleden, op 1 januari, heeft Kesho Ghisai het stokje als notaris overgenomen van Frans Remmerswaal. Graag vieren we dit éénjarig jubileum en blikken we terug op het afgelopen jaar met Kesho’s nieuwe ervaringen.

“Het was een bijzonder en onzeker jaar, o.a. door de Corona crisis en het feit dat er een nieuwe notaris is. Dit leverde veel vragen op. Wat gaat de markt doen? Hoe gaan bestaande en nieuwe cliënten reageren op het feit dat Frans Remmerswaal geen notaris meer is? Uiteindelijk is de overgang soepel verlopen. Dit komt mede doordat het team grotendeels hetzelfde is gebleven en ik niet van koers ben veranderd.

Wat Frans deed en wat ik belangrijk vind om te blijven doen, is onze cliënten persoonlijk aandacht geven. We houden de drempel laag. Kom gewoon binnen voor een kopje koffie en een goed gesprek!

Nu ik deze nieuwe functie als notaris heb, ben ik eindverantwoordelijk voor wat Remmerswaal Notariskantoor besluit. Een cliënt écht kunnen helpen met een passend advies geeft mij een goed gevoel.

Mijn mooiste herinnering

Mijn mooiste herinnering aan het afgelopen jaar? De eerste week als notaris! Het was een drukke periode; door een wetswijziging kunnen starters per 1 januari 2021 eenmalig gebruik maken van de startersvrijstelling voor de overdrachtsbelasting. We zaten tot een uur of 22.00 op kantoor en hebben iedere avond met zijn allen gegeten. Dat was natuurlijk erg gezellig. Het team heeft hart voor de zaak en is bereid om een stapje harder te lopen voor onze cliënt. Daar ben ik trots op!

In het nieuwe jaar wil ik...

... graag nóg meer doen voor de cliënten. Ik wil ze laten zien dat we echt een open kantoor zijn waar je vrijblijvend binnen kunt lopen om een vraag te stellen. Ik wil graag meegeven dat men niet hoeft te denken dat er een prijskaartje hangt aan iedere vraag die je aan een notaris stelt. Het is belangrijk dat mensen hun zaken goed regelen. Mijn doel voor het nieuwe jaar is om het notariaat nóg makkelijker en toegankelijker maken voor de cliënt.”